بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ “Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”"Ya Allah, di KETIKA aku lakukan kesalahan kepada orang lain, anugerahkanlah KEKUATAN untuk meminta kemaafan, manakala di waktu orang melakukan kesalahan kepadaku, anugerahkanku KEKUATAN memberi kemaafan"

♥ Entry Terkini ♥

Betul Ke Nie ???


Tgh syok berfacebook terjumpa plak nie . Mcm tk percaya je , huhu .



Klu betul lah nie lepas nie kena berhati2 lah kan :) Jgn sesuka hati share benda yg kita tk pasti .

7 comments:

Mk Syahir said...

kerajaan dah takut sangat 1 demi 1 rahsia dibongkarkan -__-

Nur Asmida Bt Karim said...

@Mk Syahir klu benda benar rasanya tk perlu takot kan

Atiqa Maisara said...

waa. meremang lepas baca entry akak ni. macam tak percaya je.

Nur Asmida Bt Karim said...

@Atiqa Maisara huhu akk pon mcm tk caya tpi ramai yg ckp benda nie betul :)

Azee Hana said...

macam2...huhu

nana kamarul said...

makaiii ... susah la macam ni. Tak pasal2 kita ynag kena. Jadi berhati-hatilah :D

Nur Asmida Bt Karim said...

@nana kamarul mmg kena berhati2 . apa2 yg diragui jgn post / share . mkn diri nanti