بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ “Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”"Ya Allah, di KETIKA aku lakukan kesalahan kepada orang lain, anugerahkanlah KEKUATAN untuk meminta kemaafan, manakala di waktu orang melakukan kesalahan kepadaku, anugerahkanku KEKUATAN memberi kemaafan"

♥ Entry Terkini ♥

DOA ♥♥

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia , hehe . .
lme jugak lah ak tk update bl0g ak nie. . dh berhabuk p0n . . ish3 . . 
alhamdulillah , cuti MAULIDUR RASUL kli nie ak blik lgi rumah ak 
n plg best blik c0z ak leh ONLINE , hahaha
tpi yg agak merana de assignment kena bt , ambik k0 ! 
tkpe , pelan2 kayuh bak kte abg ak hehe . .
blik cti kali nie rse nye tkde pape yg menarik p0n ak bt except
kuar jln2 ngan family tercinta ak 
mlm plak berjaga bt assignment . .
disebabkan ak tkde bnde nk p0st s0 ak nk bgi k0rg semua
 @
 cpe2 yg bce entry ak kali nie satu doa . .

Ya Allah jika aku jatuh cinta,

Cintakan aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,

Agar bertambah kekuatanku mencintaiMu.

Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,

Izinkanlah aku menyentuh hati

Seseorang yang hatinya tertaut padaMu,

Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.

Ya Rabbana jika aku jatuh hati,

Jagalah hatiku agar tidak berpaling daripada hatiMu.

Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, Rindukanlah aku pada seseorang

Yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu,

Janganlah kenikmatan itu melebihi

Kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu.

Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu,

Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh

Dalam perjalanan jauh menyeru manusia kepadaMu.

Ya Allah jika kau halalkan aku merindui kekasihMu,

Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku

Pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu.

Amiin…

No comments: