بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ “Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”"Ya Allah, di KETIKA aku lakukan kesalahan kepada orang lain, anugerahkanlah KEKUATAN untuk meminta kemaafan, manakala di waktu orang melakukan kesalahan kepadaku, anugerahkanku KEKUATAN memberi kemaafan"

♥ Entry Terkini ♥

hye kwn2 bl0gger ku smue . .sihat kah anda ? huhu hri nie dh 4 hari eyda demam , tk bek2 lgi . . cmlm bru je ambik ubat . ubat batuk bh lgi minum hehe , tpi ubat telan2 nie nk mkn fikir 2 3 kali . . <<< penakut ah tuh ! ;p
dh lah tk sihat pastu leh plak kuar g merayap , gedik t0l hahaha ! btw nk bgtau k0rg eyda dpt bju baru n sweater baru , KAU ADE ? hahahaha <-- gler nye statement ! ;p
actually , baju tuh de 0rg belikan . . cpe bli ? huhu ade lah  
yg sweater plak eyda bli cndri . .hehe mlaz nk taip pnjg2 , tgk lah pic bwh2 nie . .
jgn jelez , heheehe  ;p;p




baju bru <3



sweater baru <3








# saya tahu saya tak secantik , sec0meyyy anda2 semua tapi saya bersyukur dengan apa yg saya ada , untung pe ada 0rg syg kte #





No comments: